Inventum HK800

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Inventum HK800 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

3,2

A. Van der Hoeven 06-08-2012
Geschreven voor: Inventum HK800

We hebben dit apparaat met Inventum mogen ruilen voor de hk75, omdat we niet tevreden waren met onze oorspronkelijke aankoop, waarbij inschenken zonder morsen niet mogelijk was, en een volle pot koffie binnen 20 minuten koud was. De service die Inventum ons bood was geweldig, dit produkt, de hk800, is veel duurder en luxer dan onze eerdere aankoop.
Het produkt hk800 is echter wederom een wanstaltig ding. Koffiezetten is een irritante aangelegenheid geworden. De kan moet wel heel erg precies geplaatst worden wil de koffie doorlopen, en dat tijdens het doorlopen van de koffie een flinke kop koffie naast de kan gedruppeld wordt moet je erbij nemen. De koffie komt de kan binnen op een plek waar de behuizing van de kan een horizontaal vlak is, er staat dus bijna altijd koffie koud te worden vlak onder de dop. Verder is de hoek van de binnenkan veel te groot waardoor alle koffie uitschenken enkel mogelijk is door het apparaat op z'n kop te houden.
Werkelijk onbegrijpelijk hoe een ontwerp als dit, evenals de hk75, bij Inventum de deur ut mag.